Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. uprzejmie informuje, że wszystkie stacje i przystanki wyposażone są w automaty biletowe, w których istnieje możliwość zakupu biletów WKD:

  1. jednorazowych oraz
  2. okresowych.

Schemat zakupu biletów przedstawia się następująco:

podróżny ma opcję wyboru biletu, tj.: I strefa, II strefa, III strefa, Bilet Miejski, Strefowy, Karnetowy (Abonamentowy), Okresowy Relacyjny (T), Okresowy Relacyjny (T/P)

  1. Przy zakupie biletów jednorazowych (I strefa, II strefa, III strefa, Strefowy, Bilet Miejski, Karnetowy) podróżny wybiera strefę czasową, w której zamierza odbyć podróż, a następnie przysługującą mu zniżkę z dostępnego katalogu ulg.
  2. Przy zakupie biletów okresowych (Okresowy Relacyjny (T), Okresowy Relacyjny (T/P)):
    1. wybranie relacji biletu – od - do
    2. wybranie rodzaju biletu - tygodniowy, dwutygodniowy, miesięczny, kwartalny
    3. termin ważności
    4. rodzaj zniżki z dostępnego katalogu ulg

Po zakupie biletu okresowego podróżny sam wpisuje imię i nazwisko posiadacza biletu oraz numer dokumentu tożsamości.

W automatach można płacić gotówką (bilonem), kartą lub płatnością mobilną BLIK (płatność za pomocą aplikacji na telefonie komórkowym). Płatność bilonem przyjmowana jest do 50 sztuk monet.

Zachęcamy podróżnych do korzystania z możliwości zakupu biletów w automatach.

UWAGA PASAŻEROWIE!
Punkt obsługi reklamacji biletów zakupionych w automatach sprzedających bilety WKD znajduje się w Warszawie - Al. Jerozolimskie 181A, 02-222 Warszawa, 
tel. 801 789 405, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Punkt czynny jest: od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00.
Pomoc techniczna tel. (+48) 22 123 82 02