ZAKUP PRZEZ APLIKACJĘ MOBILNĄ

 

Aplikacja mPay

Za pośrednictwem aplikacji mPay możliwy jest zakup biletów jednorazowych wg taryfy normalnej, ulgi handlowej 50%, 80% oraz ulgi ustawowej 33%, 37%, 49%, 51%, 78%, 93%, 95% i 100% na wszystkie strefy czasowe, dla kolejarza oraz Bilet Michałowiczanina. 
Z mPay mogą korzystać użytkownicy wszystkich sieci za pomocą aplikacji mobilnej.
Przed zakupem biletu należy pobrać aplikację mPay Płatności mobilne.

Jak pobrać aplikację mPay?

  • Aplikacja mPay jest dostępna na telefony z systemami Android, iOS oraz Windows Phone. Żeby ją pobrać, wystarczy w dedykowanym sklepie z aplikacjami wpisać "mPay płatności mobilne". Innym sposobem jest wpisanie w przeglądarce internetowej telefonu adresu app.mpay.pl.
  • Podczas pierwszego uruchomienia aplikacja przeprowadza użytkownika przez krótki proces rejestracji.

Metody płatności za bilety

Za bilety użytkownicy mogą płacić środkami pieniężnymi, którymi wcześniej zasilili swoją elektroniczną portmonetkę lub przy użyciu podłączonej do aplikacji karty płatniczej.

KARTA PŁATNICZA

  • Podłączenie do mPay karty płatniczej pozwala kupować bilety bez konieczności pamiętania o regularnym zasilaniu konta. Kwota odpowiadająca cenie biletu będzie pobierana bezpośrednio z konta bankowego użytkownika.
  • Z płaceniem kartą nie wiążą się żadne prowizje.
  • Karty płatnicze z logo różnych banków i organizacji płatniczych można podłączyć do mPay w dowolnym momencie, bezpośrednio z poziomu aplikacji w telefonie. W tym celu wystarczy wejść do zakładki "Karty płatnicze" i założyć swój mPay Wallet - cyfrowy portfel działający w technologii Masterpass. Można również skorzystać ze strony internetowej wallet.mpay.pl.
  • Partnerem mPay w zakresie obsługi transakcji kartowych jest firma Mastercard. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych zabezpieczeń dane kart płatniczych zapisanych w Masterpass są w pełni bezpieczne.

ELEKTRONICZNA PORTMONETKA

Konto mPay można zasilić na wiele sposobów:

  • bezpłatne zasilenie tradycyjnym przelewem bankowym lub przekazem pocztowym na indywidualny rachunek mPay, który każdy użytkownik znajdzie w swoim panelu użytkownika na system.mpay.pl W tytule przelewu należy podać swój 9-cyfrowy numer telefonu.
  • natychmiastowe zasilenie z konta bankowego za pośrednictwem serwisu eCard. Usługa jest dostępna z poziomu aplikacji oraz strony internetowej www.mpay.pl. Do kwoty zasilenia doliczana jest prowizja w wysokości 2 proc.
  • natychmiastowe zasilenie z karty płatniczej, dostępne z poziomu aplikacji. Do kwoty zasilenia doliczana jest prowizja w wysokości 2 proc.

Zakup biletów

  1. Wejdź do zakładki „Komunikacja miejska” i z listy wybierz Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o.
  2. Wybierz rodzaj biletu normalny lub ulgowy
  3. Wybierz odpowiedni bilet na I, II lub III strefę czasową
  4. W przypadku wyboru biletów ulgowych należy wybrać rodzaj przysługującej ulgi
  5. Określ liczbę kupowanych biletów i potwierdź
  6. Wybierz metodę płatności i zatwierdź zakup, podając numer PIN
  7. Pamiętaj, że bilet zostaje automatycznie skasowany w momencie zakupu.

Rozpoczęcie procesu zakupu Biletu elektronicznego nie jest jednoznaczne z zakupem biletu. Zakupiony bilet to aktywny bilet. Proces zakupu Biletu elektronicznego należy rozpocząć przed wejściem do pociągu, zaś aktywacja biletu powinna nastąpić niezwłocznie po wejściu do pociągu, ale nie później niż przez odjazdem pociągu z przystanku/stacji, z którego Klient rozpoczyna podróż. Zakupu Biletu elektronicznego (aktywacja) za pomocą urządzenia mobilnego jest równoznaczny ze skasowaniem biletu w formie papierowej w kasowniku elektronicznym.

Kontrola biletów

Wszystkie zakupione bilety zostają automatycznie zapisane w aplikacji. Podczas kontroli wystarczy wejść do zakładki „Moje bilety”, wybrać aktywny bilet i okazać go kontrolerowi. Można to zrobić nawet wtedy, gdy telefon nie ma połączenia z Internetem.

W razie potrzeby pasażerowie mogą się kontaktować z mPay pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod numerem telefonu +48 34 390 55 57 Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 19:00.

 Aplikacja SkyCash

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, iż do dnia 31.03.2024 r. istnieje możliwość zakupu biletów jednorazowych WKD za pośrednictwem systemu SkyCash.

W aplikacji SkyCash będzie można nabyć bilety wg taryfy normalnej, ulgi handlowej 50%, 80% oraz ulgi ustawowej 33%, 37%, 49%, 51%, 78%, 93%, 95% i 100%, na wszystkie strefy czasowe, dla kolejarza oraz Bilet Michałowiczanina.

Jak pobrać aplikację:

  • Aby korzystać z możliwości zakupu biletów WKD przez SkyCash, wystarczy posiadać telefon komórkowy z systemem Android, iOS lub Windows Phone i zainstalować bezpłatną aplikację. Można to zrobić, wpisując w przeglądarce telefonu adres m.skycash.com lub pobierając ją z dedykowanego sklepu z aplikacjami: Google Play, App Store lub AppGallery.
  • SkyCash można też pobrać wysyłając SMS-a o treści 1 na numer 510-510-205 (opłata zgodna z cennikiem operatora). Podczas pierwszego uruchomienia aplikacji SkyCash w telefonie, użytkownik zostanie przeprowadzony przez krótki proces rejestracji.

Jak doładować konto?

Podobnie jak podczas zakupu w kasie, do kupna biletu przez aplikację potrzebne są środki pieniężne. SkyCash umożliwia dokonanie bezpiecznego zakupu za pomocą podpiętej karty lub z konta przedpłaconego SkyCash.

Jak najszybciej doładować portmonetkę SkyCash?

  • Za pomocą karty płatniczej – wybierz jedną ze swoich zarejestrowanych kart płatniczych*, wpisz kwotę, którą chcesz zasilić swoje konto SkyCash oraz wymagany kod CVV/CVV2/CVC2/MPIN. Transakcję potwierdź kodem PIN SkyCash. I już. Pieniądze lądują na Twoim koncie. Szybko, sprawnie, bez zbędnych skomplikowanych procesów.
    *Aby dodać kartę, wybierz kafelek „Twoje karty płatnicze” z ekranu głównego aplikacji SkyCash. Następnie kliknij „Dodaj kartę”. Wpisz wymagane dane: Imię i Nazwisko posiadacza karty, Numer karty (wskazówka: numer karty możesz również wprowadzić za pomocą aparatu w swoim telefonie), Datę ważności karty. Nie zapomnij o zaakceptowaniu regulaminu „Centrum Kart SkyCash”. Po wszystkim dodajesz kartę.
  • Za pomocą Przelewów24 - wpisz kwotę, którą chcesz zasilić swoje konto SkyCash, a następnie wybierz swój bank i postępuj zgodnie z wskazówkami, które pojawią się na ekranie. Ekspresowo i bezboleśnie przeprowadzą Cię przez proces przelewu.

System SkyCash zapewnia bezpieczeństwo transakcji na poziomie kart kredytowych i bankowości elektronicznej. Potwierdza to przyznana przez Narodowy Bank Polski licencja Agenta Rozliczeniowego. Firma posiada ponadto certyfikat PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard). Oznacza to, że SkyCash spełnia światowe standardy mające na celu zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa we wszystkich środowiskach, w których przetwarzane są dane posiadaczy kart płatniczych.

Jak zakupić bilet?

  1. Uruchom aplikację w telefonie i wybierz kafelek KOLEJE.
  2. Wybierz kafelek WKD – WARSZAWSKA KOLEJ DOJAZDOWA.
  3. Wybierz strefę czasową, datę i godzinę wyjazdu oraz określ liczbę pasażerów i rodzaj przysługującej ulgi, po czym kliknij „Kup”.
  4. Wybierz metodę płatności – konto SkyCash lub kartę płatniczą.
  5. W celu potwierdzenia płatności:
    • przy płatności z konta SkyCash wprowadź swój kod PIN podany przez Ciebie przy rejestracji, a następnie kliknij „Zapłać”.
    • przy płatności kartą, wprowadź kod CVV/CVV2/CVC2/MPIN, a następnie kliknij „Zapłać”.
  6. Wyświetli się potwierdzenie, które oznacza, że Twój bilet został pomyślnie zakupiony.

Pobierz – Instrukcja zakupu biletów WKD

Rozpoczęcie procesu zakupu Biletu elektronicznego nie jest jednoznaczne z zakupem biletu. Zakupiony bilet to aktywny bilet. Proces zakupu Biletu elektronicznego należy rozpocząć przed wejściem do pociągu, zaś aktywacja biletu powinna nastąpić niezwłocznie po wejściu do pociągu, ale nie później niż przez odjazdem pociągu z przystanku/stacji, z którego Klient rozpoczyna podróż. Zakupu Biletu elektronicznego (aktywacja) za pomocą urządzenia mobilnego jest równoznaczny ze skasowaniem biletu w formie papierowej w kasowniku elektronicznym.

Kontrola biletów

Wszystkie zakupione bilety zostają automatycznie zapisane w pamięci telefonu i są dostępne w zakładce „Moje bilety”, która jest dostępna na ekranie startowym aplikacji SkyCash oraz po wejściu w przewoźnika, zakładka Kontrola biletów. Aby okazać bilet, nie trzeba mieć połączenia z Internetem.

Kontakt

W razie potrzeby pasażerowie mogą się kontaktować ze SkyCash pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod numerami telefonów: (22) 403 80 20 oraz (22) 403 80 40.
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku
w godzinach 8:00-18:00. Regulamin Użytkownika systemu SkyCash jest dostępny na stronie internetowej http://www.skycash.com/regulamin/

Regulamn usługi Bilet elektroniczny w Warszawskiej Kolei Dojazdowej sp. z o.o. - pobierz

W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem obowiązują przepisy Regulaminu przewozu osób, rzeczy i zwierząt przez spółkę Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. (RPO WKD).

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. zachęca wszystkich pasażerów do korzystania z zakupu biletów WKD przez aplikacje mobilne.